1. heinäkuuta 2014

Lomapäivän touhuilua

Heippa lukijat :) Tänään on ollu paljon tekemistä. Aamulla heräsin klo 9.00. Kävin syömässä aamupalan, puin ja lähdin pienen kierroksen kautta kauppaan ostamaan ruokatarvikkeita. Kaupassa käytyäni olin vähän aikaa tietokoneella ja sitten menin tekemään ruokaa. Ruuaksi tein broilerin fileepihvejä ja uunijuureksia. Päivän ruoka näytti tältä:

Kun olimme syöneet vanhempieni kanssa ruoan, menin siivoamaan oman huoneeni ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon. Huomaa, kun on kesäloma eikä ole energiaa tai aikaa siivota :D Lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen, mutten usko, että huoneeni pysyy siistinä kovinkaan kauaa, mikäli itseni tunnen :D ;)

Siivoamisen jälkeen päätin palkita itseni teellä ja suklaalla - olinhan siivonnut melkein toista tuntia läävää, jota myös omaksi huoneeksen kutsutaan!






Sitten olikin jo aika alkaa taas opiskelemaan. Aloitin tekemällä muutaman tunnin tehtävät ajokoulukirjasta. Iskäni opettaa minulle auton ajamista, ja se sopii minulle oikein hyvin, sillä nyt minun ei tarvitse ikinä pyöräillä autokouluun tiettynä kellonaikana. Autokoulutehtävien jälkeen luin hieman ruotsia, sillä kirjoitan kyseisen aineen syksyllä.



Kun olin opiskellut mielestäni tarpeeksi, menin katsomaan televisiota siihen asti, kunnes iskäni tuli ja sanoi että lähdetään ajotunnille. Ajotunnin jälkeen olen vain ollut koneella, selannut Facebookia ja kuunnellut musiikkia. Life is good <3 Palaillaan taas joku päivä.

- Aino :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti