1. syyskuuta 2017

Kesän kuulumisia

Moikka taas pitkästä aikaa!

Oon tosiaan pitäny tietoista taukoa blogin pitämisestä, kerännyt inspiraatiota ja motivaatiota. Nyt yritän alkaa taas ryhdistäytyy täälläkin kiireestä huolimatta.

Mun elämässä ei oo tapahtunut paljoakaan muutoksia viime päivityksestä. Edelleen opiskelen lähihoitajaks, erikoistun kuntoutukseen ja valmistun jouluna. Valmistumisen jälkeen tarkotus ois tehä töitä ja keväällä mahdollisesti hakee opiskelemaan sairaanhoitajaks, kunto-ohjaajaks tai fysioterapeutiks. Yritän tässä koko ajan pähkäillä, että mikä se mun ala noista kolmesta on. Työskentelen edelleen henkilökohtasena avustajana samassa firmassa, missä oon ollu jo kohta vuoden.

Kesäkuun tein töitä ja heinäkuussa pidin lomaa. Kävin moikkaamassa pari kertaa porukoita Joensuussa ja mummia sekä muita sukulaisia Turussa. Käytiin myös yhdessä konferenssissa Lontoossa kaveriporukalla, kaverin kanssa kuvailemassa sekä konferenssissa.

Jonin kanssa menee hyvin, ollaan edelleen kihloissa ja Joni muutti heinäkuun lopulla puolet lähemmäs mua.

Valokuvaus on edelleen lähellä mun sydäntä, kesällä tosin tuli kuvailtua ihan liian vähän, ainakin kameralla. Puhelimella tuli otettua enemmän kuvia, kun se on niin kätevää ottaa vaan taskusta ja ottaa kuva. Puhelimissakin kun on nkyään niin hyvät kamerat ja aukot, valotukset sun muut on säädettävissä.

Laitan tuttuun tapaan tähän loppuun kuvia kesän ajalta. :)













Kiitos, että edelleen jaksat lukea mun blogia tästä tauosta huolimatta <3
Hyvää viikonloppua kaikille. 

- Aino :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti