22. syyskuuta 2017

Isoja päätöksiä

Ollaan jo muutaman kuukauden ajan mietitty Jonin kaa että millon mennään naimisiin. Vaihtoehdot on aina ollu joko ens kesä tai sitä seuraava kesä.

Noh, eilen se vihdoin sit saatiin valittua. Joni soitti kirkkoon ja varas meille hääpäivän 21.7.2018! Olin niin innoissani, että en meinannu pysyä housuissani tunnilla :D Heti kun sain tietää päivän, kysyin muutamaa mun hyvää ystävää kaasoiks. Tässä muutaman päivän sisällä ois tarkotus sopia muutamia käytännön juttuja, kattoo juhlapaikka, sopia kaasojen tehtävät jne.

Astetta haasteellisemman tilanteesta tekee sen, että kaikki mun kaasot asuu eri puolilla Suomea :D Pitää siis vähän miettiä että mitä heidän on mahdollista tehdä. Noh, eiköhän kaikki järjesty. On meillä tässä vielä melkein 10 kuukautta aikaa. Ostin jo hääsuunnitteluvihon ja yhden häälehden :) Oon niin innoissani!

Oon unelmoinu häistä monta vuotta ja VIHDOIN pääsen suunnittelemaan niitä!

Muita kuulumisia: maanantaina alkaa ensimmäinen työssäoppi, joka kestää 5 viikkoa, sisältäen loman. Meen tässä kävelyetäisyydellä olevaan vanhusten päivätoimintakeskukseen. Oon innoissani siitä, koska luulen, että se on sellanen työpaikka, jossa haluaisin työskennellä tulevaisuudessa. Oon miettiny, että jos se on miellyttävä paikka. voisin ehkä jopa hakee sieltä töitä.

Oltiin kaverin kanssa valokuvailemassa viime viikonloppuna yhdellä auringonkukkapellolla. Tykkään niisä tosi paljon! Osa on jopa niin hyviä, että niistä vois tilata joskus jotain canvas- tauluja.







Hyvää viikonloppua kaikille! 

- Aino :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti