10. syyskuuta 2017

Hektinen viikko

Moi!

Tää viikko on ollu aika hektinen.

Viime sunnuntaina lähin kohti Joensuuta, jossa olin perillä noin klo 22.30. Maanantaina mulla oli aamulla klo 8 kitalakileikkaus, joka kesti puoltoista tuntia. Maanantaina lähin taas kohti Tamperetta noin klo 14, joten kerkesin olla Joensuussa jonku reilu 15 tuntia. Tiistaina olin koulussa ja sen jälkeen tuli kavereita. Keskiviikkona sentään oli vapaata koulun jälkeen. mut sillon en jaksanu tehä oikein mitään muuta kun kattoo telkkaria. Torstaina lähin aika heti koulun jälkeen jälleen Joensuuhun, jossa olin taas perillä noin klo 22.30. Perjantaina mulla oli kaks oikoja-aikaa, joista jälkimmäinen oli tunnin myöhässä. Lähin Tampereelle perjantaina neljän aikaan ja heti perille päästyäni menin Jonin vanhemmille yöks.

Lauantaina valmistauduin aika tylsään ja yksinäiseen päivään, koska Joni oli töissä, mutta mun Helsingissä asuva veli laitto viestiä et on noin tunnin päästä tulossa Tampereelle, että haluunko nähä. No halusinhan minä, kun ei oltu nähty taas muutamaan kuukauteen. Tulin bussilla keskustaan ja käytiin veljen kanssa syömässä ja kattomassa mun kämppä. Sit lähin takasin Jonin porukoille ja vietin rennon illan.

Tänään sunnuntaina auttelin Jonin veljen synttärijuhlien järkkäilyssä. Vähän aikaa juhlittuamme lähettiin Jonin kanssa ostamaan mulle tietokone. Ostin HP:n All-In-Onen. En oo vielä kerenny kun asentamaan siihen kaikki jutut, mutta tuo tulee auttamaan paljon arjessa. Mun läppäri alkaa vetää viimesiään, enkä uskalla tehä tällä laajoja koulutehtäviä, koska pelkään et tää kaatuu lopullisesti.



Tykkään tästä tietokoneesta kyl tosi paljon :) 

Yhden aamun auringonnousu :)


Hyvää ens viikkoa kaikille!

- Aino :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti