22. maaliskuuta 2017

Työssäopin alku

Moi!

Maanantaina alkoi tosiaan työssäoppi vanhusten parissa. Alku on menny hyvin, oon sopeutunu hyvin ja alkanu tutustuu asukkaisiin. Työkaverit ottaa mut hyvin vastaan ja kehuu, että oon hyvä työpari. Uskon, että työssäoppi menee hyvin.

Kokonaisuudessaan mulle kuuluu hyvää. Oon vähän väsyny, koska oon tehny aamuvuoroa eli 7-14-vuoroa. Ootan huomista aika innolla, koska saan iltapäivällä/illalla pakastimen. Menin ja ostin pakastimen viime torstaina ja sit oon ootellu sitä viikon verran kotiinkuljetuksena. Huomenna pystyn vihdoin ostamaan alennuslihaa, jäätelöö sun muuta pakkaseen tulevaisuuden varalle.

Eipä tässä oikeestaan muuta, hyvää loppuviikkoa kaikille!

- Aino :)

1 kommentti:

  1. Hyvää viikonloppua ja hienoa kuulla, että sinulla menee hyvin. :)

    VastaaPoista