4. marraskuuta 2014

Valokuvailua ja autokoulun edistymistä

Heippa kaikki :)

Sunnuntaina oltiin äidin ja iskän kanssa kuvailemassa ja kävelemässä Kuhasalossa. Tässä sieltä kuvia:







 
 
Eilen maanantaina mie olin koulussa puol kymmenestä varttii vaille neljään. Sen jälkeen poljin kaupunkiin siivoomaan yhen mummon luokse. Sieltä pyöräilin kaupan kautta kotiin, olin 5-10 minuuttii kotona ja sitte riensin kaverille lettukesteille :) Tarjolla oli luonnollisesti lettuja, kermavaahtoo, hilloo, suolasta täytettä (tomaattia, paprikaa, sipulia, kermaviiliä ja yrttituorejuustoa) [maistuu erittäin hyvältä sellasenaan] ja hunajaa sekä vaahterasiirappia. Jälkiruuaks tehtiin vielä pannukakkua xDD Oli hauskaa kaverien kanssa. Kotona olin vähän ennen kymmentä. Sitte vaa olin koneella (läksyt olin tehny aiemmin, pelattii iskän kaa biljardia ja sit menin nukkuu.
 
 
Yritän siivota huoneeni ja ottaa kuvia siitä, jotta pystyn tekee huoneenesittelypostauksen, jota joku oli toivonu.
 
 
Toinen osa tän postauksen otsikkoo on tuo "aurokoulun edistymistä". Ai että mitä se meinaa? Sehän meinaa sitä että miulla on HUOMENNA teoriakoe!! :o Arvatkaa vaa jännittääkö XD Nyt alan tekee viel noita autokoulun nettitehtäviä jotka tulee teoriakokeeseen. Moikkaa :)
 
- Aino :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti