18. joulukuuta 2017

Vuosipäivä ja valmistuminen

Moi!

Vietin itsenäisyyspäivän Jonin perheen kanssa. Ekana syötiin, sit käytiin seurakunnalla yhessä tapahtumassa ja sit mentiin vielä keskustorille kiertelemään Joulutoria ja kattelemaan ilotulituksia. Tässä pari puhelinkuvaa sieltä. :)





Perjantaina 8.12 mulla ja Jonilla tuli 2 vuotta yhdessäoloa täyteen. Käytiin sen kunniaks Harald- nimisessä viikinkiravintolassa syömässä ja ai että oli hyvää <3







Mun tulostin meni rikki, ja sain pikkurahalla vaihdossa uuden. Mun uudella tulostimella saa tulsotettua myös valokuvia, ja kyllä niitä on jonkunverran tullut tulosteltua :D Kuvat on tosi hyvälaatuisia! 



Ja vielä viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä uutisena: mulla oli tänään viimesen työssäopin arviointikeskustelu, ja sain siitä kiitettävän! Toisin sanoen mä valmistuin tänään. Keskiviikkona on juhlat koulun lähellä ja jossain kohtaa postiluukusta tipahtaa todistus! Mulle soitettiin jo tänään yhdestä vanhainkodista, että tuunko sijaiseks joulun ajaks. Valitettavasti jouduin kieltäytymään, koska oon joulun Joensuussa. Mut alkuvuodesta oon enemmän kun valmis tekee sijaisuuksia! Oon tosi innoissani tästä. 

Erittäin hyvää jouluviikkoa ja joulua sekä uutta vuotta 2018 kaikille!  Ja kiitos jos edelleen jaksatte lukea tätä blogia, vaikka oon ollu aika hiljanen... <3

- Aino :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti