2. joulukuuta 2017

Kiirettä pukkaa

Huhhuh, millaisia viikkoja on takana! Viime viikolla mulla oli 5 päivänä putkeen silleen, että olin eka työssäopissa klo 7-14, sit tulin muutamaks tunniks kotiin siivoilee, tekee kouluhommia ja syömään ja sit menin vielä illaks klo 19.30-21.30 avustajakeikalle. Nukkumaan pääsin sit joskus 23 aikaan.

On tosiaan ollu kyllä melkosta vilinää tää elämä. On ollu tietokoneetonta viikkoa tietokoneen näppäimistön rikkoutumisen takia, sydäntutkimuksia (jotka jatkuu edelleen), unettomia öitä stressin tai painajaisten takia ja kaupan valmisruoilla elämistä viikosta toiseen sen takia, etten oo yksinkertasesti kerenny tehdä ruokaa.

Mutta on näissä viikoissa jotain positiivistakin ollu: sain nimittäin valittua ja varattua häämekon! Häämekko on mun kaverin vanha, mutta uuden veroinen. Oon tosi tyytyväinen valintaani. Taas on yks asia pois hääjärkkäilyistä. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa. Hääkutsun tekstikin muotoutuu hiljalleen.

Onneks tää työssäoppien ja töiden välillä pallottelu on vaan väliaikasta. Välillä on vaikeeta hypätä opiskelijan roolista työntekijän rooliin ja takasin. Mulla on enää 3 viikkoa koulua. Sitten valmistun ja saan ammatin. Työpaikkaa mulla ei vielä ole, mutta onneks on noita avustajahommia jo tammikuulle, että en joudu ihan tyhjänpanttina olemaan.

Enää pari viikkoa niin on loma. Saa nukkua ja unohtaa kaikki arjen huolet ja murheet hetkeks. Kyllä tää tästä. Hyvää joulukuun alkua kaikille! (Kuvia ei nyt oo, en oo kerenny käydä kuvailemassa..)

- Aino :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti