23. lokakuuta 2016

SAIN TÖITÄ???!!!

Moi!

Kuten osa teistä tietää, oon hakenu viimesen kuukauden ajan aika aktiivisesti töitä. Noh, nyt sain töitä!

Alan tekee henkilökohtasen avustajan hommia Med Group- nimisessä yrityksessä. Oon tosi innoissani, vaikka en tiiä vielä ees että kerkeenkö saamaan työvuoroja ens kuulle.

Miten tää tapahtu?

Miun kaveri vinkkas mulle tästä yrityksestä, koska hän on tehny heillä töitä. Pistin viime viikon tiistaina hakemusta menemään, ja torstaina mulle soitettiin sieltä ja sovittiin perjantaille haastatteluaika. Perjantaina minuu haastateltiin 10 minuuttia, jonka jälkeen miut haluttiin töihin sinne, koska vaikutan kuulema topakalta ja vastuulliselta :) Tuli tosi hyvä fiilis. Nyt tuntuu siltä, että miun yritykset on tuottanu tulosta. Oon ylpee itestäni ja en malta oottaa sitä, että työt alkaa.

Latasin muuten tänään myös kolmannen videoni YouTubeen! Videoon pääset tästä :)

Eipä tässä oikeestaan muuta, huomenna jatkuu työssäoppi ja ootan innolla :) Tsemppiä kaikkien alkuviikkoon!

- Aino :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti