10. lokakuuta 2016

Jälleen täällä

Moi!

En oo taas hetkeen käyny kirjottelemassa täällä teille, joten nyt on sen aika.

Mulla alko viime viikolla työssäoppi perhepäiväkodissa. Siellä on menny tosi hyvin, oon oppinu lasten nimet ja vähän lisääki. Oon nii onnellinen, kun saan taas olla lasten parissa töissä. Se vaan on mun juttu <3

Lauantaina kävin parin kaverin tupareissa Helsingissä. Sieltä menin suoraan Saloon lukiokaverille yöks. Siellä me juteltiin pitkään, koska ei oltu nähty pariin kuukauteen. Sunnuntaina sit käytiin valokuvailemassa ja oli hauskaa :) Tässä sieltä muutamia kuvia:





Ja jotta kuvat ei menis liian taiteellisiks ja vakaviks... :D 


Miun huoneen ikkunasta näkyy niin kauniita auringonnousuja <3 Oon ottanu varmaan joka aamu monta kuvaa auringonnoususta, koska rakastan niitä <3 


Auringonnousu parin viikon takaa


Tää ei oo auringonnousu, mutta tän päivän taivaanranta auringonlaskun aikaan :)

Tässä muita kuvia lähiajoilta:

Oltiin Jonin kaa syömässä :) Mozzarellatikut on kyllä miun uus lemppari!

Pivän piristys Salon kadulla 


Kaks ylempää kuvaa on otettu miun vanhempien asunnon pihasta, Olin Joensuussa käymässä just ennen kun työssäoppi alko. 

Eipä tässä tän kummempaa, nyt jatkan rentoutumista ennen nukkumaanmenoa. Hyvää alkuviikkoa kaikille! 

- Aino :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti