28. maaliskuuta 2016

Pääsiäisloma ja avautuminen opiskeluista

Moii!

Oon ollu nyt keskiviikosta asti Lempäälässä :) Ollaan lähinnä oltu ja rentouduttu, mut on meillä ollu ohjelmaaki. Torstaina rakenneltiin legoilla, koska Jonin pikkusisko osallistu sellaseen legorakennuskilpailuun :D Ollaan myös juhlittu Jonin sukulaisten kanssa Jonin synttäreitä, käyty kuvailemassa Jonin kaveripariskunnan kanssa parikuvia, vietetty pizzaperjantaita tän mun toisen perheen kanssa, kateltu leffoja ja käyty kaupungilla :)

Miun opinnot loppuu Ryttylässä tällä viikolla. Toisaalta on haikee fiilis, mut toisaalta oon ihan onnellinen, koska en oo viihtyny tuolla enää vähään aikaan. Ihmiset on jotenki muuttunu tosi paljon syksystä. Pari ekaa kuukautta oli kivaa, kun kaikki oli uutta: ympäristö ihmiset, rytmi... Mut sit alko tulla vähän draamaa ja porukassa alko muodostuu väkisinki sellasia kuppikuntia tai porukoita. Nyt kevään oon ollu melkeen koko ajan tosi ahistunu, ku porukka ei kysy mua mihinkään mukaan ja oon vaan lähinnä ollu yksin omassa huoneessani, katellu sarjoja netistä ja skypetelly Jonin kanssa. Luennoilla oon istunu pääasiassa yksin, miun juttuja ei kuunnella tauoilla tai ruokalassa. Oon aika näkymätön. Sillon ku meiän huoneessa käy porukkaa miun kämppiksen kaa juttelee, kukaan ei kysy miun kuulumisia. Kämppiski käy vaan pyörähtämässä huoneella ennen kun taas menee kihlattunsa kainaloon moneks tunniks. Monesti oon pidätelly itkua, kun oon ollu niin yksinäinen. Voisin sanoa, että nää opinnot ei menny ihan niinku Strömsöissä. Ei todellakaan.

Yks ja ehkä ainut positiivinen asia tässä keväässä on opiskelujen suhteen ollu se, että oon välillä päässy Jonin luo lomalle ihmisistä. Ai niin, ei se ees liity opintoihin. No, en mie kai sit keksi tästä kevään opiskelusta mitään positiivista.

Hyvää tätä viikkoa kaikille!
- Aino :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti