12. elokuuta 2015

Kuulumisia

Moi!

Mitäs miulle kuuluu.. Oon nähny kavereita nyt ennen ku lähen sinne Ryttylään sunnuntaina. Eilen olin yhen lukiokaverin luona ja tehtiin ruokaa ja katottiin leffaa. Sit oon valmistellu lähtöö, ostellu tavaroita, selvitelly asioita jne :) Oon nauttinu kesästä, syöny liikaa jäätelöö ja sillee :)

Mie :)
 
Maanantaina sain kokeilla jotain jota oon aina halunnu kokeilla: vesiliukuu pressun päällä. Siinä siis otetaan vauhtia ja liu'utaan märällä pressulla. Se oli NIIN hauskaa :D Naapurit siis teki sitä ku oli nii lämmin sää :)
 
 
 
Oltiin lauantaina konsetissa (Gospelfestarien 20v synttärit)

Loistava sää :)


Sydänsipsi :3 Oli hyvää

Pieni rentoutumishetki eilen :)

Mie tänään
 
Ainii! Arvatkaa mitä? Mie täytän tasan viikon päästä 19 vuotta!! Pikkasenko on vanha olo :DD
 
Eipä tässä muuta tällä kertaa, nauttikaa koulun alusta ;)
 
 
- Aino :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti