21. elokuuta 2015

Ensimmäinen viikko Ryttylässä

Moi kaikki!

Tosiaan nyt oon ollu viikon Ryttylän kansanlähetysopistolla opiskelemassa Raamattulinjalla. Oon kyllä tykänny erittäin paljon! Opetusta on ollu 9.30-12.00 ja 13.00-16.30. Eli aika paljon, mutta ei se haittaa, koska opetus on niin mielenkiintoista ja opettajat on niin hyviä ja huumorintajuakin löytyy. :) Oon saanu tosi monta uutta ystävää jo näin lyhyessä ajassa, enkä malta oottaa seuraavia viikkoja, kun alkaa oikeesti tutustumaan ihmisiin (ja ehkä saan kontaktia myös poikiin, hih). Keskiviikkona jaettiin palvelutehtäviä, ja oon niin onnellinen, kun saan olla ihan virallisesti opiston valokuvaaja. Oonkin ottanu jo montakymmentä kuvaa opiston vapaa-ajalta. :)
Kauppareissulla

Synttärisankari <3

Synttärikortti :3 





Penkki





En osannu päättää kahesta viimesestä kuvasta, että kumman laitan tähän, nii laitan nyt molemmat :D 

Toiseen kuvaan viitaten, miulla oli keskiviikkona synttärit. Täytin siis 19 vuotta. Viimenen teinivuos alko, iiks!! Oli ihan mahtava synttäripäivä. Moni opiskelija opistolta muisti minnuu ja sain montakymmentä onnittelua Facebookiin. :) Oon kyllä niin kiitollinen ja siunattu kun miulla on niin monta ihanaa ihmistä ympärilläni <3 

Tänään kun koulu loppu, lähettiin kaverin poikaystävän kyydillä Turkua kohti ajamaan. Tulin siis mummille viikonlopuks samalla säästäen kympin ja sukulaisia tavaten. Kaks kärpästä yhdellä iskulla siis :) Täällä oon sunnuntaihin asti ja sit tuun takas opistolle todennäkösesti samalla kyydillä. :) 

Eipä tässä muuta, hyvää viikonloppua kaikille! Ihanaa, nyt saa levätä! 

- Aino :)

2 kommenttia: