6. tammikuuta 2015

Laskettelua ja kuntosalilla käyntiä

Hei kaikki!

Nyt loppulomal ei oo oikei tapahtunu mitää erityistä, oon vaa hölläilly ja nähny kavereit :)

Lauantaina mie kävin äidin kanssa uudella kuntosalilla Niinivaaralla. Paikka oli muute jees, mut se oli vähä pieni ja sit siel ei ollu kunnon suihkuu eikä pukukopissakaa ollu paljoo kehuttavaa. Lauantaina mie kävin vielä nuortenillassa.

Sunnuntaina mie kävin miun kaverin kanssa Mustavaaralla laskettelemassa. Keli oli tosi jees, kylmä oli mut onneks oli paljon vaatetta päällä. :) Tällä kertaa ei sentään kumpikaa joutunu sairaalaa :D Muuta en muista sunnuntailta :)

Mie oon vasemmanpuoleinen ja Jenni oikeenpuoleinen. Mie oon "tuntematon laskettelija" koska miulta näkyy vaa nenä :'D

Maisemat :)

Sukset :3


Eilen maanantaina kävin miun kaverin kaa kuntosalilla Lady Linellä (siellä mie käyn lähes aina). Eilisestä en muista muuta ku et illemmal meil oli vieraita ja mie skypetin kaverien kaa :)

Tänään tiistaina mie oon käyny äitin kaa kävelee, sit tein ruokaa (keitin kvinoaa ja lisäsin siihen kurkkuu, paprikaa, purjoo ja tonnikalaa) ja nyt oon ollu kaverin kaa telkkarilla ja koneella :D Sosiaalista, eikö?

Oli kylmä (-18 astetta)

Ainii, oonhan mie tilannu penkkariasunki :D se on sellanen söpö Peter Pan- asu :3 Linkki tohon asuun tästä.

Tää päivitys päättyy tähän, voimia kaikille huomenna alkavaan kouluun!

- Aino :)

PS. Kaikki tän päivityksen kuvat on puhelimelta ladattu koneelle. Enkö ookki tekniikan ihmelapsi ku tajusin miten ne siirretään puhelimelta koneelle :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti